Strony

niedziela, 15 grudnia 2013

weekend

W końcu odpoczęłam w ten weekend i mam dużo siły i energii na kolejny tydzień, a poza tym niedługo święta i wolne, a w styczniu czeka mnie urlop :) Czas minął mi na oglądaniu serialu, tym razem padło na Draculę.

 W końcu znalazłam w Biedronce nauszniki - kolory były bardzo poprzebierane i z dwóch wzorów zdecydowałam się na granatowe w groszki

 Chyba nie tylko mi się podobają :)
 kosmetyczne uzupełnianie braków:
 nie wytrzymałam i ubrałam choinkę:

 kotek niestety lubi bawić się bombkami i dziś zbiła ich 5 :(
hiacynt wyłonił się przed samymi świętami:
 tak pięknie pachnie,że kupiłam jeszcze jednego:
To by było na tyle, buziaki i miłego wieczoru :)

2 komentarze:

  1. Od momentu gdy w moim domu pojawił się kot po prostu nie ubieramy dużej choinki - za dużo zniszczeń :)
    Mam choinkę małą - niecałe 30 cm :)

    OdpowiedzUsuń