Strony

sobota, 12 kwietnia 2014

kolejny tydzień w zdjęciach

W tym tygodniu nie poszalałam jeśli chodzi o zakupy, ale był to bardzo miły, urlopowy tydzień pełen spotkań z najbliższymi mi osobami :) Oby więcej takich.
W Biedronce udało mi się kupić świecę glade Bride, o zapachu jaśminu i pomarańczy
 W tym tygodniu byłam rozpieszczana takimi pysznościami:

 kotek zainteresował się winem
 ale chyba się nie polubili sądząc po minie:
 Moja biblioteczka wzbogaciła się o trzy pozycje:





 Wykorzystałam swój kupon rabatowy 20% w Golden Rose:



 zrobiłam w końcu porządki z lakierami do paznokci:
 i jedyna nowość ubraniowa  - spódnica z Reserved (wykorzystałam kupon -20% z Twojego Stylu)
Do przyszłego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Miałam wersję orzechową kawy Douve Egberts byłą pyszna! teraz czaję się na karmel albo czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karmelowa kawa jest pyszna! Teraz mam wanilię, ale karmel chyba bardziej mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiam nad kupnem książki o Max Factorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomnom winko! Ale mam ochotę na wino, ale to dopiero w niedziele... ~~

    Usiłowałam przebrnąć przez Lolitę, nie dałam rady...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miaaałam tą kawkę i jak najbardziej polecam, przepyszna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam chyba wszystkie dostępne smaki kawy Douve Egberts:D

    OdpowiedzUsuń