Strony

czwartek, 10 lipca 2014

ostatnie dni w zdjęciach

W tym tygodniu chciałabym polecić Wam gorąco kilka rzeczy (i miejsc).
Pierwszym jest dość nowy lokal w centrum Gdyni (ul. Świętojańska 65) - Mąka i Kawa. Prosta nazwa i proste menu - jest tam tylko (albo aż) kilka pozycji, ale za to w świetnej cenie i jeszcze lepszej jakości. Zjadłam tam najlepszą pizzę w życiu, a do tej pory w moim brzuchu znalazło się ich na prawdę sporo :) Do tego pyszna kawa za 5zł, czego chcieć więcej? W Gdyni nie bywałam zbyt często, ale teraz mam tam po co wracać :) Nie przepadam za robieniem zdjęć w loku wrzucam więc znaleziony w sieci szyld. Świetne miejsce, 5/5
W Empiku trafić można na wyprzedaż, ja skusiłam się na dekoracje, tego ,,niby kwiatka'' kupiłam za 15zł, świecznik z motylkami za niecałe 4zł.

 jest kwiatowo w tym tygodniu - tu okaz z Biedronki, niżej kwiatki od Ukochanego

 tu już dzisiejsze zakupy z Hebe:
 litrową maseczkę Kallos z keratyną można kupić za niecałe 9zł
 żel pod prysznic - za 6zł chętnie wypróbuję
 polecić Wam mogę również świetnej jakości bieliznę z Lidla, o ile oczywiście cokolwiek jeszcze w waszych sklepach pozostało bo z tego co widziałam rozeszła się jak świeże bułeczki :)
 a na sam koniec polecam rejs ,,Czarną Perłą'', którą dopłynąć można z okolic gdańskiego Żurawia do Westerplatte. Za bilet normalny w obie strony zapłaciłam 45zł, rejs trwał ok. 1,5 godziny. Chociaż w Gdańsku mieszkam już 8 lat, to czasami lubię się tu poczuć jak turystka :) Zdjęcia samego statku pochodzą ze strony http://www.perlalew.pl/

a tu już moje ,,widoczki'':

Jeśli jesteście z Trójmiasta lub planujecie tu przyjechać, to szczerze polecam :)

3 komentarze: