Strony

piątek, 3 lipca 2015

pierwsze lipcowe zakupy

Dziś mały haul zakupowy, głównie kosmetyczny:
Palmolive, żel pod prysznic, kupiony w Lidlu za ok.4zł
 zestaw Garnier Fructis szampon + odżywka, obecnie w promocji w Biedronce
 BeBeauty, pumeks do stóp, ok. 4zł w Biedronce
 pumeks do stóp, ok.4zł w Biedronce
 waciki Carea, ok. 6zł Biedronka
 płyny do higieny intymnej AA - oba za ok. 12zł w Super-Pharm
 maszynki - za 10 sztuk zapłaciłam 10zł w Super Pharm
 żel chłodzący do zmęczonych stóp - prezent do odbioru przy dowolnym zakupie z kartą Yves Rocher
 odżywka do paznokci YR, ze zniżką zapłaciłam ok.11zł
 etui na okulary I am - ok. 25zł
 w Joy'u znajdziemy nowe lakiery do paznokci z Yves Rocher. Z ciekawości sprawdziłam dziś w sklepie, że kosztują 14,99zł a tu cena z gazetą 5,99zł :) ja wybrałam róż, odcień rose azalee
 aktualnie czytam:
 nowy Skarb w Rossmannie
 idealne rozwiązanie na upały :) uwielbiam
 ostatnio obejrzałam i polecam:

Miłego weekendu Wam życzę :)

3 komentarze:

  1. też się skusiłam na pakę płatków carea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żel w lidlu już się nie załapałam, a w biedronce planuję podobne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę obejrzeć te filmy ;D

    OdpowiedzUsuń