Strony

sobota, 14 stycznia 2017

wielkie denko - listopad, grudzień i połowa stycznia

Dziś przyszła pora na zaległy projekt denko. Wszystkie te produkty zużyłam od listopada do teraz. Byłoby ich jeszcze trochę, ale podczas wyjazdu nie miałam głowy do trzymania zużytych opakowań. Pozwolę sobie kolorami oznakować te kosmetyki, które uważam za godne polecenia (zielony kolor)
- szczotka z Biedronki - niestety nie umywała się do oryginalnego TT
- tusz do brwi Lovely
- krem do twarzy Kolastyna
 - Ziaja, brązujący krem na dzień - odpowiadało mi jego działanie, ale zachwalany wszędzie zapach już niekoniecznie
 - puder Maybelline affinitone - mimo dobrych opinii, u mnie nie robił z twarzą zupełnie nic
- gąbeczka do makijażu
 - Yves Rocher, maseczka oczyszczająca do twarzy
- chusteczki nawilżane z Kauflandu
- dwie maseczki z YR, które wyrzuciłam,bo straciły ważność
- odżywka Garnier ultra doux
 - waciki bebeauty
- miniatura tuszu clinique
 - mleczko do demakijażu be organic
 - brązer kobo - mam jeszcze jeden w ciemniejszym odcieniu
- puder matujący Yves Rocher, niestety nie znalazłam go już w aktualnej ofercie
 - maseczka oczyszczająca isana
 - żel pod prysznic OS
- żel do mycia twarzy AA
 - żel FA
 - spray do prostowania włosów Marion
- la roche posay, effaclar duo
 - maseczka do włosów Mrs. Potter's
- odżywka Nivea diamond volume care
 - kolejna saszetka maseczki z Isany
- dezodorant w kulce Yves Rocher
 - krem do rąk AA
 - chusteczki Dada
- peeling wellness&beauty z rossmanna
 - garnier olia
 - żel do twarzy bebeauty
- szampon garnier fructis
 - lakier lovely
 - balsam oillan
 - żel do ciała i włosów bio IQ
 - liliowa woda YR
- serum do rąk cztery pory roku
- żel Dove
- zmywacz Isana
- płyn do higieny intymnej Venus
 - maść alantan
- szampon nivea
- maseczka Bielenda carbo detox
 - chusteczki odświeżające
- peeling Isana
 - pomadka Avon
- dezodorant Nivea
 - zapas mydła w płynie Isana
Uff, koniec :)

3 komentarze:

  1. Bardzo duże denko ;) Dawno nie miałam żadnego żelu Fa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście sporo się nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great looking web site. Presume you did a bunch of your very own html coding
    ,We at Addhunters shifted this service to a level much higher than the broker concept. you can see more details like this article Property for sale Property in pearl

    OdpowiedzUsuń