Strony

poniedziałek, 14 listopada 2011

Avon, mleczko do ciała granat i mango

pojemność - 200ml
cena - w promocji ok.9-10zł, bez promocji - 17zł



Kolejny produkt, z którego jestem średnio zadowolona...
Zacznę od opakowania, które wygląda całkiem ładnie. Jest niestety bardzo niepraktyczne, a im bardziej mleczka ubywa, tym trudniej je wydostać. Nie zauważyłam również jogurtowej, lekkiej i puszystej konsystencji - to zwyczajne mleczko do ciała. które niestety bardzo słabo i na krótko nawilża. Zapach przyjemny, myślę że całość lepiej sprawdziłaby się latem niż jesienią czy zimą. Konsystencję ma gęstą, nie przelatuje przez palce, ale jednocześnie bardzo źle się wchłania.
Ja do tego mleczka na pewno nie wrócę.
Moja ocena: 2+/5

3 komentarze:

  1. mam to mleczko i dla mnie to zwykly balsam, tak jak piszesz nie ma pyszystej konstytencji, ale bardzo je lubie, u mnei nawet nawilza i na dodatek slicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie w ogóle avonowe balsmy średnio przemawiają

    OdpowiedzUsuń