Strony

piątek, 11 listopada 2011

Mariza, żel wyszczuplający

Żel wyszczuplający z kompleksem antycelluitowym
cena - ok.13zł
pojemność - 200ml
,,Preparat modelujący sylwetkę, zmniejszający objawy cellulitu oraz poprawiający kondycję skóry. Zawiera specjalnie dobrany kompleks aktywnych składników o trójkierunkowym działaniu. Preparat wzbogacono w aloes i d - pantenol, które działają regenerująco, zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie i odżywienie. Regularne stosowanie żelu wspomaga redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej, w widoczny sposób zmniejszając cellulit i zapobiegając jego ponownemu powstawaniu. Sprawia, że skóra staje się wyraźnie wygładzona, odzyskuje jędrność i sprężystość.''






Zalety:
- nie tworzy na skórze klejącej warstwy
- ładnie się wchłania
- cena - w promocji kupiłam go za ok.9zł
- wydajny

Wady:
- rzadka, galaretkowata konsystencja, która przecieka przez palce
- niestety dość słabo napina i ujędrnia skórę

Niestety żel ten troszkę mnie zawiódł... Co prawda nie wierzę w cudowne balsamy, pod wpływem których stanę się szczupła, a mój celluit zniknie, ale bardzo lubię gdy moja skóra jest jędrna, a ten żel słabo sobie z tym radził. O wiele bardziej polecam dostępne niemal wszędzie balsamy od Eveline. 
Moja ocena: 2+/5

2 komentarze:

  1. no słaby, a probowalas z eveline serum sa super i jako tako widac efekty:)pomogl mi po ciazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń