Strony

czwartek, 9 lutego 2012

pędzelkowy post

Ostatnio myłam moje pędzle do makijażu i pomyślałam,że jeszcze nigdy nie pisałam o moim małym zbiorku więc zrobię to teraz :) Moja kolekcja stale się powiększa, większość pędzli, które mam, kupiłam na przestrzeni ostatniego roku. Brakuje mi jeszcze pędzla do maseczek i podkładu, no ale wszystko w swoim czasie :)

 od lewej: - Avon, pędzelek do eye-linera
- FM, pędzelek do cieni
- szczoteczka do rozczesywania rzęs, ja używam jej do brwi
- pędzelek do cieni Essence - uwielbiam go
- Oriflame, pędzel do pudru
- Esprit, pędzel do różu
- E.L.F, pędzel do pudru
 - Avon, pędzel do różu
- Avon, pędzel do pudru
(oba mokre więc ich kształt jest teraz nieco dziwny)
 - Oriflame, wachlarzowy pędzel do pudru

 - Oriflame, pędzel idealny do torebki, w pięknym, zamykanym opakowaniu
 - Mariza, pędzel do pudru
- Sleek, dodatek do paletki rozświetlaczy
 - komplet pędzli od Maybelline
 - ArtDeco, pędzel do eye-linera
 - grzebyczki do rzęs/brwi

 - pędzelki do ust: Sally Hansen i Oriflame
 - Avon, Oriflame
- pędzle kupione na Allegro, raczej się nie sprawdziły


Na koniec muszę napisać, że zmieniłam zdanie co do tuszu, który recenzowałam tu: http://mybigshopping.blogspot.com/2012/01/w-pogoni-za-butami-zimowymi-i-bubel-z.html
Tusz początkowo strasznie mi się zbierał, kruszył, ale teraz jestem z niego bardzo zadowolona :) Być może wcześniej był za gęsty, teraz ładnie wydłuża i jest bardzo trwały.




8 komentarzy:

  1. pędzle ok ja wole jednak zainwestować w hakuro jego włosia tak nie odstaje i ie niszczą się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow spora kolekcja, fajne
    jakie tutaj zmiany:)ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spora kolekcja moje pędzelki są w tragicznym stanie trzonki poodpadały muszę się rozejrzeć za nowymi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. spora kolekcja - moja jest 3 razy mniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Essence rzeczywiście maja dobre pędzle, szkoda, że jest ich tak mało. Oriflame wyglądają dość fajnie, chociaż ja natrafiłam na pare bubli z tej firmy i jakoś nie mogę się przełamać, żeby zamowić coś ponownie :) + rzęsy rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem spora ta Twoja kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń