Strony

sobota, 14 stycznia 2012

w pogoni za butami zimowymi i bubel z Yves Rocher

Dziś mamy w Gdańsku sporo śniegu, a mi jak na złość zepsuł się zamek od buta zimowego... Obleciałam mnóstwo szewców, większość miała dziś swoje zakłady zamknięte, w końcu dorwałam jakiegoś, który obiecał mi wszyć zamek na wtorek. Musiałam więc kupić jakieś zamienne buty bo oprócz moich super wygodnych butów na zimę mam jeszcze tylko kilka par wysokich kozaków, a nie wyobrażam sobie w nich drogi na uczelnię. Chciałam kupić buty w CCC za 120zł, ale powiem szczerze,że średnio mi się one podobały. Na szczęście znalazłam bardzo fajny, mały sklepik we Wrzeszczu i udało mi się kupić bardzo wygodne buty i to jeszcze w promocyjnej cenie:

Muszę zacząć częściej zaglądać do takich malutkich sklepików bo często można znaleźć coś o wiele taniej niż w centrum handlowym.

A teraz kilka słów o tuszu z Yves Rocher, który kupiłam już jakiś czas temu,ale dopiero teraz zaczęłam go używać. Tusz możecie znaleźć tu:
http://www.yves-rocher.com.pl/wydluzajacy_tusz_do_rzes_360


cena regularna - 49zł
pojemność - 7ml
 ,,OPATENTOWANA INNOWACJA – szczoteczka 2 w 1
NOWATORSKIE połączenie zaokrąglonej końcówki, która idealnie pokrywa 100% rzęs, oraz szczoteczki z elastomeru rozczesującej i pokrywającej rzęsy na całej długości, bez sklejania. Żadna rzęsa nie zostanie pominięta – nawet te najkrótsze, najcieńsze i znajdujące się w kącikach oczu.
NIEZWYKŁA FORMUŁA - Lekka, płynna konsystencja, która umożliwia pokrycie i przedłużenie rzęs jednym gestem. Trwałość: 12 godzin. Dzięki zawartości protein z migdała każda rzęsa jest idealnie pokryta tuszem.''

Według mnie ten tusz to jedna wielka porażka:
- ma zbyt wygórowaną cenę
- skleja rzęsy
- jego największą wadą jest to,że potwornie się kruszy. Po kilku godzinach tusz zaczyna osypywać się i wygląda to nieciekawie
- szczoteczka nie jest zbyt wygodna - miałam problem z pomalowaniem rzęs w kącikach
- bardzo krótka trwałość
- spodziewałam się,że będzie bardziej wydłużał 

Moja ocena: 1/5
Nie mam pojęcia,czy tylko mi trafił się taki egzemplarz, czy wszystkie są takie beznadziejne. Nie polecam i dalej będę szukać tuszu idealnego

5 komentarzy:

  1. dobrze, że udało Ci się znaleźć ładne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty,
    nigdy nic nie miałam z YR
    masz może coś na wymianę?z kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale powiem Ci, że pięknie się prezentują Twoje rzęski z tym tuszem. Chyba, że naturalnie masz takie ładne i długie rzęsy. Także mimo negatywnych odczuć na temat tego tuszu efekt mi bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń