Strony

sobota, 9 czerwca 2012

demakijażowe denko

Ostatnio skończyły mi się dwa produkty, których używałam do demakijażu, w związku z czym dodaję dwie króciutkie recenzje :)

Chusteczki do demakijażu Be Beauty do cery normalnej i mieszanej

,,Łagodzące chusteczki z wyciągiem z ziaren i pantenolem zostały stworzone dla potrzeb cery normalnej i mieszanej. Wyjątkowa formuła produktu sprawia, że chusteczki oczyszczają, tonizują i skutecznie usuwają makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum, skóra staje się bardziej oczyszczona i właściwie nawilżona. Produkt zawiera wyciąg z ziaren zbóż o właściwościach nawilżających, łagodzących i przeciwzapalnych, a jego formuła wzbogacona została o pantenol łagodzący podrażnienia, który sprawia, że chusteczki są tak delikatne, iż można je stosować nawet w okolicach oczu. Idealne do codziennej pielęgnacji. Praktyczne w podróży, pracy i na wakacjach. Bez zawartości alkoholu, testowane dermatologicznie.''



+ niska cena - ok. 4zł
+ świetnie sprawdzają się w podróży albo w innych miejscach, gdzie wykonanie demakijażu jest ograniczone
+ bardzo dobrze pozbywały się makijażu
- niestety potrafiły strasznie podrażnić skórę wokół moich oczu
 Moja ocena: 4/5


 AA, płyn micelarny z serii ultra odżywianie
,,Płyn micelarny AA Ultra Odżywianie jest idealny do bardzo suchej skóry. Odpowiednio skomponowane składniki aktywne delikatnie oczyszczają skórę, nie ściągając jej i nie wysuszając. Płyn niezwykle skutecznie usuwa makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, doskonale zastępując mleczko i tonik. Kwas hialuronowy głęboko nawilża skórę i sprawia, że jest gładka. Naturalna betaina i ekstrakt z alg Durvillea antartica wspomagają działanie nawilżające i chronią przed przesuszeniem. D - pantenol i alantoina łagodzą podrażnienia. W efekcie skóra jest doskonale oczyszczona i nawilżona, pozbawiona uczucia ściągnięcia.
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Sodium CocoamphoacetateGlycerin, Polyabsorbate 20, Betaine, Sodium Hyaluronate, PEG-12 Dimethicone, Panthenol, Tetrasodium EDTA, Allantoin, Parfum, Durvillea Antartica Extract, Polyaminopropyl Biguanide, Citric Acid.''



+ wydajny
+ cena - w promocji zapłacimy za niego ok. 10zł
+ delikatny dla oczu i skóry, nie podrażnia
+ bardzo dobrze zmywa cały makijaż
- minusik za zapach, który mi osobiście nie odpowiada
Moja ocena: 5-/5

Jeśli chodzi o mój dalszy demakijaż, to z pewnością pozostanę przy płynach micelarnych. Te z AA są świetne, wrócę chyba jednak do serii ultra nawilżanie. Co do chusteczek, to będę ich używać tylko w kryzysowych sytuacjach, ponieważ mam zbyt wrażliwą skórę wokół oczu i chusteczki  w tym wypadku się u mnie nie sprawdzają. Recenzję płynu micelarnego AA ultra nawilżanie znajdziecie tu:
http://mybigshopping.blogspot.com/2011/11/moj-produkt-roku.html

5 komentarzy:

  1. ja używam chusteczki z reala za 6 zł codzinnie i są super teraz kupiłam z tip w realu sa beznadziejne :)uzywam chusteczek ponieważ nie używam wody

    OdpowiedzUsuń
  2. kupowałam kiedyś chusteczki z BabyDream ale były dość słabe.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym 4 nie dała tym chusteczkom właśnie za to mega podrażnianie... uważam to za ich największą wadę:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam chusteczki z BeBeauty (tylko jakiś inny rodzaj), są całkiem dobre, ale też używam ich w "kryzysowych sytuacjach", kiedy nie mogę użyć płynu. Mnie nie podrażniają, może to właśnie zależy od rodzaju (ja mam zielone), bo mam dość wrażliwe oczy i większość preparatów wywołuje u mnie pieczenie.

    Ten micel z AA chętnie bym wypróbowała, ale na razie mam inny płyn, a w kolejce dwa inne do sprawdzenia, więc ten sobie poczeka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zmywać makijażu chusteczkami a tego micel z AA nie miałam

    OdpowiedzUsuń