Strony

sobota, 30 czerwca 2012

ostatnie czerwcowe zakupy

Moje ostatnie czerwcowe zakupy, a jutro - projekt denko :) W tym miesiącu sporo zużyłam więc bez większych wyrzutów sumienia uzupełniłam półki o poniższe produkty:

 Lidl, mydło w płynie z aloesem i zieloną herbatą - bardzo tanie, mam nadzieję, że nie będzie wysuszać dłoni

 Cien, dezodorant do stóp - do kupienia w Lidlu 


 Isana, słynny krem do rąk - kupiony w promocji za ok.4zł. 

 Isana, odżywka do włosów - wiele z Was ją lubi więc postanowiłam wypróbować

Lirene, balsam brązująco-ujędrniający, kupiony w promocji za ok.14zł
 jako gratis do niego dostałam pastę Sensodyne pro szkliwo
 krem Siarkowa moc - w promocji za ok.13-14zł


Original source, żel pod prysznic

 z zakupów niekosmetycznych:
- House, baaaardzo wygodne buty 


nowe bluzki:







a na koniec, coś na przekąszenie i wypicie ;) 

a jutro wreszcie sobota i zasłużony odpoczynek :)

3 komentarze:

  1. fajne zakupy i buty a co do mydla jest spoko pracowałam w tej firmie co rozlewa te płyny :) jest ona w strzelcach op

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa te mokasyny!
    Fajne połaczenie kolorów :)
    Jestem ciekawa tego żelu OS.
    Nuta zapachowa kusi!

    + do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego mydła w płynie

    OdpowiedzUsuń