Strony

piątek, 21 grudnia 2012

prezenty,paczuszki,zakupy :)

Na początek prezent, jaki dostałam od mojej kochanej koleżaneczki z pracy ♥  zegarek i moje ukochane Michałki :)
 w Biedronce kupiłam ciepłe rajtki (200 den), gdyby komuś było zimno, powinny być jeszcze dostępne w cenie 11,90zł
 do tego ciepłe i śliczne skarpetki (też Biedronka)
 Z Avonu dostałam wodę toaletową Herve Leger 'Intrigue' - mam wszystkie i każdą jestem zachwycona :)
 i mydło Sparkling

 Przyszła też paczuszka z wygraną od Katarzynki, której bloga polecam: http://iloveit-cathy.blogspot.com/
Paczka przyszła przed świętami więc potraktuję to jako prezent :) Z resztą bardzo trafiony, nawet kolor podkładu jest dla mnie idealny, poza tym zawsze chciałam go wypróbować :) Do tego próbki (nie wszystkie zmieściły się na zdjęciu), srebrna kredka od Bourjois, odsypki pudrów, maseczka...
 dostałam też balsam Victoria's secret, w którym zakochałam się od początku :D Balsam ma piękne opakowanie, z migocącymi gwiazdkami, do tego cudownie pachnie, nawilża i pięknie się mieni na skórze :)
Dziękuję :*

Chyba przez przypadek skasowałam folder z projektem denko na grudzień :(

15 komentarzy:

  1. fajne te nowości :-)
    chciałam sobie kupić te skarpetki, ale już ich wieczorem u mnie nie było ...

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę te ciepłe skarpetki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skarpetki, jutro pójdę sprawdzić czy w mojej biedronce jeszcze są

    OdpowiedzUsuń
  4. balsamik wyglada iscie zachecajaco! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki urocze :) Nie widziałam ich jeszcze u siebie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    Pozdrawiam,

    _Lenka_

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałyby mi się takie ciepłe skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś przed przypadek skasowałam cały folder ze zdjęciami,ale się odnalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobycze :) balsam Victoria's secret wygląda uroczo!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo ciekawa tego balsamu VS :) niestety nie mogę kupić go osobiscie, pozostaje mi poszukac w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek świetny, no i balsam. Te dwie rzeczy z miła chęcią bym pozyskała do swoich łapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te perfumy z Avonu też mam , są piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że paczuszka się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń