Strony

czwartek, 13 grudnia 2012

przygód z Choisee ciąg dalszy

Robi się coraz weselej! Dziś na facebooku napisali,że opcja dostawy poczta+gotówka, którą wybrałam i która miała być bezpłatna to to samo co przesyłka za pobraniem płatna 10zł! Odpisałam im,że w takim razie rezygnuję bo to ich błąd i mają straszny bałagan. Napisałam też,że nie podoba mi się kasowanie negatywnych komentarzy (chociaż i tak pewnie to usuną).
cytat: ,,na stronie administracyjnej nie ma czegoś takiego jak gotówka + poczta jest to tylko na stronie sklepu nie wiem dlaczego. muszę skontaktować się z informatykiem żeby to usunął. Tak naprawdę to niczym się to nie różni oprócz tego że wprowadziło zamieszanie'' - tak, wprowadza zamieszanie, za które my musimy zapłacić 10zł!
Osoby, które otrzymały paczki żalą się,że zamiast w jednym pojemniku z etykietą, dostali produkt w dwóch i to bez etykiety.
Produkty z pompką są bez pompki bo podobno tak jest wygodniej.
cytat: ,, Zmieniliśmy rodzaj końcówki ze względu na sugestie Klientów. Zele pod prysznic praktyczniej dozuje się pod prysznicem z "ręki" Nie wiem jak Wy, ale ja lubię pompki w żelach i jeśli zmienili końcówki, to powinni napisać to na stronie ponieważ zdjęcia i opisy wprowadzają w błąd.
Nigdy więcej takich sklepów!
i jeszcze kilka komentarzy, które i tak pewnie znikną:
,,zaznaczyłam opcję dostawy poczta+gotówka za 0zł, paczki nie otrzymałam nadal, ale jeśli niczym się ta dostawa nie różni od przesyłki za pobraniem płatnej 10zł, to w takim razie rezygnuję. Nie będę płacić 10zł za przesyłkę, która miała być bezpłatna. Bałagan macie straszny, w dodatku zauważyłam, że kasujecie negatywne komentarze po jakimś czasie.''
,, Miała być bezpłatna, ale nie jest i musisz zapłacić 12 zł. Teraz nagle sobie firma popoprawiała, żeby nie było, że to ich błędy, ale zaraz Ci pewnie powiedzą, że jesteś głupia, promocja Ci zaciemniła umysł i chciałabyś kosmetyki prawie za darmo''
,,masz rację, a za kilka godzin oczywiście już to skasują tak jak wcześniejsze uwagi wstyd mi tylko bo poleciłam tę firmę koleżankom. Nie będę dopłacać 12zł za przesyłkę z kosmetykami,którym daleko do naturalnych, często bez etykiet, w innych opakowaniach. To już nawet nie chodzi o pieniądze bo te 12zł to nie majątek, ale o sam fakt, że ktoś się pomylił na stronie i ja nie będę za ten błąd odpowiadać.''
 ,, To rozdzielanie pełnowymiarowego opakowania na 2 mniejsze, brak pompek i niepoinformowanie o tym fakcie klienta na stronie sklepu bądź w wiadomości prywatnej to tylko podkreśla brak profesjonalizmu, co mnie osobiście razi. Produkty niezgodne z informacjami na stronie to łamanie prawa. Tłumaczenia są naprawdę marne, jakby jeszcze dodać argumentację podwyższenia cen, wychodzi niezła komedia. Nie działa to przecież na zasadzie handlu wymiennego, gdzie można się umówić jak będzie przebiegać transakcja różna ze względu na upodobania. Razi, naprawdę razi.''
,, jak można sprzedawać przeterminowane kosmetyki ??? już wiem skąd promocja -60% ... lepsze 40% za przeterminowane kosmetyki niż nic... żałosne!''
,, na moich mydłach i kremie do biustu brak daty waznosci''
,, Na moim żelu do mycia twarzy data ważności pod naklejką 04.2012. Robicie sobie z nas jaja sprzedając przeterminowane produkty! Prosimy o jakieś wyjaśniania!''
,, ja nie potrzebuje tej plakietki wyslanej poczta, po co mi ona skoro tych kosmetykow uzywac nie bede. naturalnosc naladowana parabenami i parafina moge sobie kupic w sklepie pod domem, a o sklady nikt nie pytal bo NATURALNE mowi samo za siebie. poza tym zamiast otrzymac jedno opakowanie, tak jak widnieje na stronie, otrzymalam dwa male. to wszystko jest dla mnie jedna wielka kpina i nadaje sie jedynie na temat dla rzecznika praw konsumenta. tym bardziej, ze ,,profesjonalne'' podejscie firmy do klienta rozwala mnie na lopatki. dlaczego negatywne komentarze dziewczyn sa usuwane? prawda boli i ciezko soe wytlumaczyc? zenujace!''
,, Nie kojarzę, żebym sama usuwała swoje wpisy. Takie samo zdanie ma dziewczyna z bloga http://nuttinbutstyle.blogspot.com/2012/12/uwaga-do-wszystkich-ktorzy-kupili.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+NuttinButStyle+%28Nuttin%27+But+Style%29 czy sama też zablokowała dodawanie postów na Waszej tablicy?''
,, Kosmetyki przterminowane, brak informacji o czasie zuzycia kosmetykow od otwarcia, brak dat na kosmetykach - tylko na jakiś karteczkach osobnych, opakowania inne niż na stronie producenta ... to jakaś masakra. czekamy na wyjasnienia''
,, A mi nie pasuje to, że w marcu wyprzedawaliście kosmetyki z datą ważności 04.12 i teraz pojawiły się te "przeterminowane" etykiety również z datą 04.12. Nie uważacie, że coś tu nie gra? Jak klienci mają Wam zaufać po czymś takim? Wątpie, żeby Pani z chęcią nakładała na swoją twarz niepewne produkty.''

Firma pogrążyła się zupełnie pisząc, że oni nie usunęli naszych uwag i że to my sami je skasowaliśmy. Czekam na wyjaśnienie tej sprawy, ale sama nie chcę mieć już z nimi nic do czynienia i paczki nie odbiorę.  

i jeszcze kilka wiadomości od firmy z ostatniej chwili:
 ,,W tym kraju to rzeczywiście w bizniesie trzeba kraść, oszukiwać, kombinować, bo jak człowiek uczciwie pracuje, od rana do nocy, stara się jak może, to znajdą się zawsze ludzie, którzy zmieszają Cię z błotem za wymyślone przez siebie kłamstwa. Co z was za ludzie? Beznadzieja.''
,, Firma Choisee oświadcza ,że wszystkie komentarze dotyczące jakoby nasze kosmetyki były przeterminowane są nieprawdziwe i zfałszowane. Naklejki z datą ważności są zoobowiazujące i prawdziwe. To nie kosmetyki są przeterminowane tylko etykiety które zostały użyte. Proszę o nie wypisywanie fałszywych oskarżeń i pomówień. Osoby nie zadowolone proszę o zwrot kosmetyków w nienaruszonym stanie.
Jeżeli nie zaprzestaną Panstwo fałszywych oskarżeń i pomówień w internecie o naszej firmie to będziemy kierować sprawy do sądu o bezpodstawne zniesławienie firmy.''

 i moja odpowiedź:
 ,,zniesławia się konkretne osoby fizyczne, nie można zniesławić firmy. Poza tym firma zapracowała sobie na takie a nie inne komentarze i tyle z mojej strony w tej kwestii. Jestem alergiczną i nie będę na sobie testować kosmetyków z doklejaną etykietą ważności. Jest to niebezpieczne i to Państwo odpowiadacie za konsekwencje używania takich ,,naturalnych kosmetyków'' więc zanim Państwo zaczną nam grozić, radzę się zastanowić bo niejeden prawnik może doszukać się uchybień w Państwa działalności.''

6 komentarzy:

  1. Żałosne jest to co się dzieje. Ale mają bałagan...

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie balagan, po prostu chca zarobic na ludziach i tyle! dla nich im wiecej tym lepiej i taka prawda, a jakosc i zadowolenie klienta maja gdzies, tepic takie firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że mnie nic nie podkusiło żeby sobie coś zamówić ...niezbyt ładne postępowanie tej firmy...przykra sytuacja dla nas jako kupujących

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nic nie kupiłam, a kusiło. Niestety takim postępowaniem nie zyskają sobie klientów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zamówiłam dobrze, że mało
    jak policza mi za przesyłke to sie wkurze....
    nie przyjme paczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje zamówienie przyszło dziś.Nie zapłaciłam za przesyłkę wszystko było bardzo dobrze zapakowane.Tylko jeden kosmetyk ma przyklejoną datę ważności.Resztę jest w porządku więc ja jestem dość zadowolona.

    OdpowiedzUsuń