Strony

niedziela, 24 lutego 2013

takie powroty to ja lubię :)

Wróciłam dziś z domu i przytachałam ze sobą do Gdańska dwie torebki - pierwsza jest już dość stara, ale przypomniało mi się o niej i postanowiłam coś z nią zrobić. Problem jest taki,że odrywają się rączki - poradzicie coś? W dwóch miejscach pękła skóra, mam zamiar iść z tym do szewca, może on coś wymyśli. Torebka pochodzi ze sklepu Aldo i niestety nie nacieszyłam się nią bo miałam zaledwie dwa razy i już popękała :(
 Druga z kolei pochodzi z ostatniej oferty z Avonu, bardzo mi się podoba i jest pojemna. Kosztowała 80zł. Mam nadzieję,że będzie mi długo służyć.

chyba najmilszym zakupem jest jednak nowy LG Swift, uwielbiam od pierwszego użycia :) Teraz pozostaje mi tylko czekać na etui bo nie chcę go zniszczyć


 oczywiście najwięcej czasu poświęcam ściąganiu aplikacji, polecicie jakieś?
Lubię ten mój nowy telefonik :)

8 komentarzy:

  1. też mam ten telefon, ale chyba trochę inny bo mój to LG L5 ;) Brązowa torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka z avonu całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały telefon marzy mi się;p
    Zostałaś u mnie otagowana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam aplikacje temple run 2, bardzo fajna gierka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowa torba śliczna, ale kurde - żeby po dwóch razach jej żywot dobiegł końca ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wiem :( mam nadzieję,że szewc coś wymyśli i nie będzie widać naderwanych rączek

      Usuń
  6. Torebka z avonu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka z Avonu prezentuje sie cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń