Strony

czwartek, 15 sierpnia 2013

ulubiona pomadka

Rzadko kupuję coś w Sephorze, ale jakiś czas temu udało mi się kupić kilka kosmetyków w bardzo przystępnych cenach. Firma zmieniała opakowania i dzięki temu tę oto pomadkę kupiłam za ok.10zł. Nie było już dużego wyboru, ale udało mi się znaleźć kolor, który mi odpowiadał. Z zakupu jestem bardzo zadowolona, na pewno jeszcze nie raz wrócę do pomadek z Sephory.






+ pomadka ma śliczny zapach
+ nie tylko nie wysusza, ale i nawilża usta. Odkąd jej używam nie potrzebuję używać balsamów do ust
+ jest bardzo trwała, u mnie utrzymuje się kilka godzin
+ wygodne opakowanie
+ wydajna, używam jej codziennie od dłuższego czasu, a nadal wiele pozostało
- jedyny minus to cena regularna

Moja ocena: 5/5

1 komentarz:

  1. nie mój kolor, źle się w takich czuje, ale na Twoich ustach wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń