Strony

niedziela, 18 sierpnia 2013

ulubione produkty do pielęgnacji twarzy

Ostatnio rzadko dodawałam recenzje kosmetyków, raczej skupiłam się na samych zakupach. Dziś korzystając z wolnego dnia, postanowiłam napisać kilka słów o ulubionych produktach do pielęgnacji twarzy. Trochę się ich nazbierało:

1. La Roche-Posay, fizjologiczna pianka do mycia twarzy
jest bardzo wygodna w użyciu, ma przyjemny zapach, szybko i skutecznie usuwa makijaż, a do tego jest bardzo delikatna. Dobrze oczyszcza, używałam jej codziennie wieczorem i stan mojej skóry bardzo się poprawił (stosowałam ją na przemian z żelem effaclar)


 2. Yves Rocher, żel do mycia twarzy
http://www.yves-rocher.pl/gleboko_oczyszczajacy_zel_do_mycia_twarzy
dogłębnie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum, zapobiega powstawaniu wyprysków, a co ważne - nie wysusza
 3. Yves Rocher, tonik nawilżający
http://www.yves-rocher.pl/tonik_nawilzajacy
 4. Avene, woda termalna do twarzy
5. Yves Rocher, maseczka do twarzy
 6. Perfecta, peeling gruboziarnisty
 7. La Roche-Posay, krem effaclar duo
 8. Avon, szczoteczka do mycia twarzy
 9. Bebeauty, płyn micelarny
tani i bardzo dobry produkt. W niczym nie jest gorszy od droższych płynów micelarnych, np. z Tołpy. Trwają dyskusje czy został wycofany czy jednak nie, ja niestety od dłuższego czasu nie widziałam go na półkach w Biedronce, a szkoda. Płyn nie podrażnia oczu i bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem.
 10. Yves Rocher, krem do twarzy 4w1
http://www.yves-rocher.pl/stop_zaskornikom
 11. La Roche-Posay, anthelios XL
niestety nie doczekałam się jeszcze pełnowymiarowej wersji, ale na pewno ją kupię. Świetny produkt, chroni przed działaniem słońca, nie zapycha i matuje.
 12. La Roche-Posay, żel do mycia twarzy effaclar - kolejny dobry produkt w walce o piękną skórę.
Żel EFFACLAR delikatnie oczyszcza skórę dzięki zawartości środków myjących dobranych specjalnie do skóry wrażliwej. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, pozostawiając skórę czystą i świeżą. Z łagodzącą, przeciwdziałającą podrażnieniom wodą termalną La Roche-Posay - pH 5,5 - bez mydła - bez alkoholu - bez barwników - bez parabenów.

To tyle jeżeli chodzi o moje ulubione produkty do twarzy, jeśli tak jak ja macie cerę mieszaną, to gorąco Wam je polecam :) 

2 komentarze:

  1. lubię produkty YR z linii hydra vegetal, ale toniku jeszcze nie miałam, może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dominuje YR u Ciebie :)
    Z tych produktów używałam tylko peelingu z Perfecty i uważam, że jest dobry :) a szczoteczkę z Avonu mam ale zawsze zapominam jej użyć :)

    OdpowiedzUsuń