Strony

niedziela, 10 maja 2015

migawki z tygodnia

Dziś post z pozostałymi zakupami z tego tygodnia - nie było tego dużo, ale wzbogaciłam się o dwie pary butów: baleriny z Top Secret za 39,99zł i bardziej sportowe buty z Lidla za 49,99zł

 W Biedronce trafiłam na śliczną doniczkę, którą wykorzystałam do przechowywania pędzli
 drobne zakupy z Ikei:

 jedzeniowo też musi być :)

 niezapomniane z dzieciństwa gwiazdki znalazłam w Rossmannie
 dla czekoladomaniaków jest promocja w Carrefourze: dwie duże czekolady Milka za 11zł
 taką piękną hortensję wczoraj kupiłam :)
 ostatnia wizyta nad morzem - zdjęcia robione telefonem bo nie wzięłam aparatu:

Pięknie było :) Miłej niedzieli

2 komentarze:

  1. Ta świeczka truskawkowa pachnie genialnie, ale szkoda, że po zaświeceniu już tak nie pachnie :( a bagietkę czosnkową kocham! Jest przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne balerinki :)
    I słodycze....mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń