Strony

wtorek, 15 marca 2016

zakupy z Yves Rocher

Dziś dotarło do mnie moje zamówienie z Yves Rocher. Brakuje co prawda tuszu do rzęs, który miał być gratisem do zamówienia, ale napisałam już w tej sprawie maila i mam nadzieję, że brakujący produkt zostanie mi dosłany. Zamówienie spore, ale już dawno nic nie kupowałam z YR więc uzupełniłam braki. Skusiłam się na moje ulubione żele pod prysznic: kokos i wanilia, pozostałych jeszcze nie miałam,ale z chęcią przetestuję.





 poza żelami pod prysznic zamówiłam też peeling z serii wyszczuplającej i żel modelujący brzuch i pośladki - trzeba się jakoś wspomagać po ciąży

 nowością dla mnie jest nawilżająca mgiełka do ciała oraz szampony w kremie, które zbierają pełno pochwał w internecie

 wodę perfumowaną już znam bo posiadam, a tę oddam w prezencie bliskiej mi osobie :)
 próbeczki
brakuje tylko tuszu do kompletu. Buziaki :)

4 komentarze:

  1. Fajne zamówienie :)
    Znam żele waniliowe i kokosowy, ten cytrusowy dla mnie pachnie jak cif :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i ogólnie lubię te żele z tej serii :) Mój hit to malinowy.

      Usuń
  2. YR lubię za cudowne zapachy, ale staram się nie chodzić zbyt często do ich sklepów :D

    OdpowiedzUsuń