Strony

sobota, 14 maja 2016

zakupy - cropp, H&M, textil market

Pisałam ostatnio o zakupach ubraniowych,a dziś chciałabym pokazać jeszcze ostatnie zdobycze z serii dodatków. Sporo fajnych rzeczy znalazłam w sklepie Textil Market, skąd pochodzi naszyjnik poniżej (ok.13zł), na żywo wygląda znacznie lepiej i ładnie prezentuje się z prostymi stylizacjami. Tam też kupiłam ozdoby do włosów i pompon (10zł), który przypnę do którejś z torebek.


 W Croppie zamówiłam torebkę z frędzlami, którą już dawno miałam ochotę kupić. Kosztowała 80zł
 tam też kupiłam długi naszyjnik, który bardzo mi się podoba. Był przeceniony, ale nie pamiętam dokładnej ceny (coś pomiędzy 10 a 15zł)
 W H&M zamówiłam naszyjnik, który rozsławiła Callmeblondie :) Tak jak ona wybrałam odcień rose gold (ok.15zł)
Pogoda u nas straszna, dziecina zasnęła więc chyba zabiorę się za serialowe zaległości, a Wam życzę miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz