Strony

niedziela, 17 lipca 2016

parę nowości

Dziś szybki post o ostatnich zakupach. Dużo tego nie było. Jeśli chodzi o kosmetyki, kupiłam Rexonę w wersji active shield, moją ulubioną farbę do włosów Garnier olia (przecena w Rossmannie na 15zł), maszynki z Isana (z tych mniejszych do bikini jestem bardzo niezadowolona) i wodę La Rive, którą już kiedyś miałam i bardzo polecam. Za 90ml płacimy ok.15-20zł, a sam zapach jest wzorowany na DKNY MY NY



 W H&M kupiłam legginsy, które mają dawać efekt push-up. Były przecenione na 25zł.
 Koleżanka przywiozła mi buty, również z H&M, które będą mi pasować do wielu rzeczy. Są klasyczne i wydają się być bardzo wygodne.
 W Biedronce kupiłam dwie miseczki (6zł./sztuka).
 a na koniec nowość książkowa - pierwszy raz planuję poważnie przejść na dietę. Po tej 17-dniowej (w rzeczywistości trwa dłużej) moja koleżanka schudła 22kg. Póki co jestem pozytywnie nastawiona, trzymajcie kciuki żebym wytrwała ;)

1 komentarz: