Strony

piątek, 24 sierpnia 2012

Bioderma sebium

krótka recenzja płynu micelarnego, który bardzo polubiłam :)
cena - ok.30zł, ja zapłaciłam w promocji ok.20zł
pojemność - 250ml
dostępność - kupiłam go w aptece Gemini, ale pewnie jest dostępny w większości aptek czy w Super-Pharm



,,Płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym do oczyszczania twarzy.
WSKAZANIA:
Codzienna higiena skóry
- Mieszanej i tłustej
- Trądzikowej
- Trądzikowej poddanej kuracji wysuszającej
- Podrażnionej wskutek nadmiernego rogowacenia naskórka, zwłaszcza przy ujściach mieszków włosowych
Skład:
Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Sodium Citrate, Zinc Gluconate, Copper Sulfate, Ginkgo Biloba Extract, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Parfum'' 


Zalety: 
- nie wysusza skóry
- nie podrażnia
- łatwo radzi sobie z usuwaniem makijażu
- sprawdza się zarówno jako tonik, jak i płyn do demakijażu - fajne rozwiązanie w czasie wyjazdu, kiedy chcemy zabrać jak najmniej produktów
- koi i łagodzi skórę
- przyjemnie odświeża 
- polecam przy cerze mieszanej, płyn reguluje pracę gruczołów łojowych. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że błyszczenie skóry zostało ograniczone
- ma przyjemny zapach
- wygodne opakowanie - przezroczysta butelka pozwala zobaczyć ile jeszcze produktu pozostało, a nakrętka z dziurką chroni przed wylewaniem się nadmiaru produktu
- wydajny
- cena jest ok zważywszy na jakość i wydajność produktu 

Moje ocena: 5/5

Zrobiłam też małe zakupy - w aptece kupiłam olej rycynowy i maść ochronną z witaminą A, a w Realu chusteczki nawilżane za jedyne 4zł.


2 komentarze:

  1. Skuszę się kiedyś na tą Bioderma ale różową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od długiego czasu używam z przerwami różowej biodermy, ale kiedyś skuszę się i na zieloną :)

    OdpowiedzUsuń