Strony

czwartek, 16 sierpnia 2012

cienie od Wibo

cena - 1,29zł
kupione w Rossmannie 









tak prezentują się na oku:







Jestem z nich zadowolona i nie żałuję zakupu. Co prawda jedne z nich upadły mi na podłogę i nadawały się już po tym tylko do wyrzucenia, ale kupiłam kolejne ponieważ cena jest jak najbardziej zachęcająca :)
Jedynym minusem jest to,że się osypują. Nie wiem jak zachowują się bez bazy bo zawsze jej używam, ale ja z trwałości jestem zadowolona - wytrzymują na powiece cały dzień, nie zbierają się. Kolory są żywe, łatwo się aplikują. Jeśli jeszcze gdzieś je znajdziecie, polecam.

4 komentarze:

  1. u mnie ich juz nie ma od dawna...niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te cienie! Ładny skomponowałaś makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na powiece wyglądają bardzo ładnie. Niestety u mnie już ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie nie mój kolor.Makijaż ładny,ale mogła byś zrobić troszkę cieńszą kreskę na dole oka.

    OdpowiedzUsuń