Strony

niedziela, 13 stycznia 2013

małe zakupy

Jak Wam mija weekend? Ja przytachałam z biblioteki tonę książek więc dziś trochę popracuję :) Przy okazji kupiłam kilka rzeczy w Naturze:
- z działu z wyprzedażami wybrałam pomadkę (czy cokolwiek to jest) w słoiczku, kosztowała 2,99zł - dopiero w domu po odklejeniu wszystkich naklejek zobaczyłam,że traci ważność w lutym.
 - musiałam kupić też lakier bo mój jest na wykończeniu. Wybrałam Niveę, kosztował 9,49zł
 - do koszyka wpadł też tusz wzmacniający rzęsy - 3,99zł
 - w Piotrze i Pawle trwają promocje na wybrane kosmetyki - można kupić m.in. farby i szampony do włosów, balsamy, wody toaletowe. Ja wybrałam żel pod prysznic, który kosztował nieco ponad 3zł

Miłego wypoczywania Wam życzę :) Jutro wieczorem podam wyniki rozdania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz