Strony

niedziela, 13 stycznia 2013

Sexy Pulp :)

O ile z miniaturki tego kosmetyku nie byłam za bardzo zadowolona, to wersją pełnowymiarową jestem zachwycona - pewnie to kwestia pędzelka.
http://www.yves-rocher.com.pl/blyszczyk_powiekszajacy_usta_sexy_pulp
cena regularna - 38zł
pojemność - 10 ml
dostępny kolory - złoty beż, naturalny róż, karmel, ciemna czerwień, jaskrawy róż, indyjski róż, koral
Mój odcień to jaskrawy róż 

Efekt dla urody:
Usta powiększone, nawilżone i ultra-błyszczące. 
Składnik aktywny:
Wyciąg z rokitnika: wypełnia usta.
Więcej o składniku aktywnym
Wyciąg z rokitnika, o właściwościach nawilżających i wypełniających, stymuluje syntezę kolagenu i kwasu hialuronowego.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z rokitnika, witamina E i masło karité bio (z wyjątkiem koloru Kryształowego). 
Zalety produktu:
Delikatny i precyzyjny aplikator, idealnie przystosowany do krzywizny ust, dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna.
Usta mają piękny kształt i są idealnie podkreślone.
Rezultaty:
80%* potwierdza, że usta są powiększone.
92%* potwierdza, że usta są ultra-błyszczące.
* Test stosowania przeprowadzony pod kontrolą dermatologiczną na 25 osobach w ciągu 3 miesięcy 
Gest dla ochrony środowiska:
Bez dodatkowego opakowania, bez ulotki. 
Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej:
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.




+ powiększa usta
+ przyjemnie pachnie
+ ma wygodny aplikator
+ nie wysusza ust, a nawet je nawilża
+ daje ładny połysk 
+ nie zawiera parabenów ani produktów pochodzenia zwierzęcego
+ nie zbiera się na załamaniach
+ solidne opakowanie, możemy spokojnie nosić go w torebce bo nic nam nie wycieknie
+nie skleja ust 
- wysoka cena

Moja ocena: 5 :)

3 komentarze:

  1. piękny kolor! miałam tusz z tej serii i byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam miniaturę i uwielbiałam ją. Jednak jako, że nie lubię błyszczyków to nie kupię pełnowymiarowego opakowania, zdecydowanie bardziej wolę szminki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda na ustach.Chociaż ja teraz wolę szminki niż błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń