Strony

niedziela, 6 stycznia 2013

Soraya, peeling morelowy

Peeling zużyłam w zeszłym miesiącu, ale zapomniałam go zrecenzować, a wart jest uwagi :)
pojemność - 150ml
cena - zapłaciłam za niego ok.12zł

Dzięki bogatej recepturze opartej na niezwykle skutecznym połączeniu oczyszczającego Ekstraktu z owoców Moreli z antybakteryjnym Kwasem Salicylowym wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania:
- głęboko oczyszcza i wygładza skórę,
- złuszcza i normalizuje,
- zmniejsza tendencję do powstawania wągrów i zaskórników,
- rozjaśnia przebarwienia,
- reguluje odnowę komórkową,
- dodaje skórze blasku i świeżości.
Głęboko oczyszczona, gładka skóra bez wyprysków i zaskórników.
Skład: Aqua, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Salicylic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Triethanoloamine, Polysorbate 60, Cocamidopropyl Betaine, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Titanium Dioxide, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sorbitol, Propylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylaparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool.




+ niska cena
+ wydajny
+duża pojemność
+ bardzo dobrze złuszcza, co dla mnie jest plusem, ale osoby ze skórą wrażliwą powinny na niego uważać
+ skóra jest po nim miękka, gładka
+ bardzo dobrze oczyszcza
+ ma gęstą konsystencję
+ nie wysusza twarzy
zapach ma troszkę chemiczny,ale da się wytrzymać
Na pewno kupię go ponownie :)

Moja ocena: 5/5

7 komentarzy:

  1. mam ta wersje klasyczna morelowa - faktycznie jest to b. dobre produkt wydajny i za mała kasę. Jak wykoncze wszystekie peeling ktore mam na 100% kupię ponownie wlaśnie z tej firmy tylko ta wersje antybakteryjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych peelingów do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje sie ciekawy, nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się trochę boje takich peelingów po tym jak po Garnierze miałam dosłownie na twarzy Hiroszimę...

    Teraz tylko używam peelingi enzymatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba konsystencja, a lubię produkty które cieszą moje oko wizualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. peeling polubiłam, ale przeszkadza mi jego zapach :/

    OdpowiedzUsuń