Strony

niedziela, 21 kwietnia 2013

niezawodne Pepco

Przy okazji wizyty w domu wpadłam też do Pepco i jak zwykle się nie zawiodłam:) Żałuję, że w Gdańsku mam do tego sklepu tak daleko, poza tym wybór jest tu zdecydowanie mniejszy niż w moim rodzinnym mieście :(
 torebka, 35zł (pochodzi z Primarka, ale zauważyłam, że w Pepco sporo rzeczy pochodzi właśnie z tej firmy)
 komplet kolczyków, 5zł
 Accessorize, cienie do powiek, 8zł
tu mnie Pepco zaskoczyło bo sklep Accessorize, który mijam w Galerii Bałtyckiej, kojarzy mi się raczej z droższymi produktami więc ciekawa jestem jak wygląda kwestia kosmetyków tej firmy. Przy następnej wizycie kupię więcej bo jestem zachwycona zarówno cieniami, jak i pomadką. Do wyboru były jeszcze eye-linery i zestawy cieni z bazą.



 Wspomniana wyżej pomadka, 7-8zł


 Nie zabrakło też drobiazgów z Biedronki:
i szlafroczek, który przeceniony był na 13zł
Marzy mi się własne Pepco ;)

7 komentarzy:

  1. Ładna torebka i ta cena,hmm super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych torebek jest pełno u mnie w Pepco, zastanawiałam się nad nimi, ale obawiałam się, że jakość materiału jest kiepska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no skóra to to nie jest,ale za te pieniądze myślę, że warto :) niczym nie różni się od tych z H&M po 100zł

      Usuń
  3. Dawno byłam w Pepco, a teraz ponoć mają być tam baleriny po 10zł :)
    Więc, chyba jutro wybiorę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pepco ma końcówki serii z sklepów z Anglii, więc trafi się Peacocks (trochę droższy Primark) Primark, Accesorize i pare innych marek.
    A tą torebkę widziałam na żywo i jakoś bardziej mi się podoba u Ciebie na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka ma śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepca mamy w Gdańsku trzy. Może do któregoś masz bliżej niż sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń