Strony

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Paczka od Yves Rocher :)

W końcu przyszło wyczekiwane zamówienie z Yves Rocher :) Skorzystałam z promocji -50% na wszystko i oto co było w kartoniku:
- pompka, którą od razu wykorzystałam do kokosowego żelu z YR
- próbka balsamu

 - żel oczyszczający do twarzy
 -balsam ochronny na zimę z masłem karite
 - żel pod prysznic grejpfrut z Florydy
 - żel pod prysznic zielona cytryna z Meksyku
 - żel pod prysznic wanilia&cytryna
 - dezodorant w kulce werbena i dezodorant w kulce zielona herbata
 - oliwkowy krem do rąk
 - mleczko nawilżająco-odżywcze do ciała z wyciągiem z migdała
 - mleczko nawilżające z sokiem z agawy
 -perfumowane mleczko do ciała Moment de Bonheur - gratis
 - kuracja usuwająca oznaki zmęczenia
 - gratis otrzymałam też dwie torby ekologiczne
Za całość zapłaciłam ok.65zł, co za taką ilość (i jakość) produktów, wydaje mi się być niewielką kwotą. Mam nadzieję, że firma będzie organizować więcej tego typu promocji :) Dodam jeszcze, że dostawa kurierem była gratis. Ciekawe jaką promocję zorganizują w maju sklepy stacjonarne, coś mi się wydaje, że żaden ich kupon nie równa się z promocją ze sklepu internetowego.
Idę upychać po szafkach moje nowości :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych produktów,nigdy nic nie używałam z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam żele z YR :) Też zamówiłam ten kokosowy żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić żel grejpfrutowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle zaszalałaś :D Jakoś nigdy nic nie miałam z YR ale bardzo podoba mi się ich woda toaletowa o zapachu kokosa...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kosmetyki:) szkoda, że przegapiłam tę promocję:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię robić u nich zakupy stacjonarnie - dotknąć, powąchać. Żele są super choć jeszcze nie wszystkie przetestowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zacne zakupy ;) Bardzo lubię Yves Rocher, ale zazwyczaj kupuję w stacjonarnym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zawartość ;) Na krem do rąk skusiłam się i ja ;] do tego żele pod prysznic i szampony. Ciekawa jestem tego balsamu z sokiem z agawy - bo bardzo chciałam go kupić. Czekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń