Strony

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

zakupy kosmetyczne

- 2 paczki chusteczek nawilżanych z Lidla, są świetne i tanie bo kosztowały tylko 89gr
 - nowość z Avonu - korektor z serii Luxe - zapłaciłam za niego 12zł

 - mgiełka malina i hibiskus - 6,99zł
 - odżywka do paznokci - można było ją kupić za 4,99zł przy zakupie lakieru do paznokci, nie wiem dlaczego, ale lakieru mi nie dosłali mimo iż widnieje na fakturze. Będę musiała to wyjaśnić.
 - krem na noc dla kobiet powyżej 25-tego roku życia z serii Anew Vitale - 19,99zł
 - szczoteczka z gąbeczką do mycia twarzy - 9,99zł
 - 3 kredki do oczu - każda za 8,99zł
 korektor i kredki:

10 komentarzy:

  1. Chusteczki z Lidla są bardzo fajne mam pomarańczowe - ładnie pachna. Zamówiłam sobię również ta szczoteczek z gąbka z avonu jestem bardzo jej ciekawa czy się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii różowej Anew miałam żel pod oczy, który odesłałam, bo strasznie mnie oczy piekły:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mgiełki z avonu :D Na ten zapach malinowy już od dawna mam ochotę bo moja koleżanka go używa i jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z chusteczek jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedys mialam te kredki z avon,naprawde fajne sa!
    wogole fajny blog,bardzo me gusta ;))
    napewno bede czesciej do Ciebie zagldac!
    zapraszam rowniec do siebie,wkrotce bedzie rozdanie wiec warto
    milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mgiełki z AVON, chyba 2 lata miałam aż jedną;p

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej migełki z Avonu, jeszcze nie miałam, ale strasznie ciekawi mnie to połączenie zapachowe... a chusteczki z Lidla są świetne, w szczególności lubie te pomarańczowe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki jest ten korektor z Avonu bo chcę go sobie też zakupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro postaram się wrzucić jakieś zdjęcia. używam go pod oczy, dobrze się rozprowadza i ma dobre krycie

      Usuń
  9. Te chusteczki muszę koniecznie dorwać, bo są świetne i kosztują grosze! :D

    OdpowiedzUsuń