Strony

niedziela, 9 czerwca 2013

małe zakupy - natura i lumpik

W SH kupiłam koszulę i jestem bardzo z siebie dumna ponieważ rzadko znajduję tam coś dla siebie :)

w Naturze przy zakupach powyżej 25zł otrzymujemy bon o wartości 10zł na kolejne zakupy więc pewnie jutro jeszcze tam zajrzę aby go wykorzystać
 tym razem do koszyka wpadły mi kropelki przyspieszające wysychanie lakieru: 8,99zł
 lakier do paznokci Sensique: 3,99zł
 Marion, płyn prostujący włosy: 5,99zł
 My secret, lakier do paznokci: 3,99zł
 do wyboru przy kasie miałam jakiś produkt marki Essence, padło na cień jungle fecer, o nieco złotawym kolorze.

 i jeszcze fioletowa kredka: 4,99zł

Złożyłam też zamówienie w YR, za kilka dni powinna przyjść paczka.
Dostałam też propozycję od Antonio z Firmoo odnośnie rozdania - byłybyście chętne na darmowe okulary korekcyjne lub przeciwsłoneczne? :)

3 komentarze:

  1. Mnie również bluzeczka bardzo się podoba - doskonały wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te kropelki, są baaardzo wydajne, sama się o tym przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń