Strony

poniedziałek, 21 października 2013

Avon, moje zamówienie z katalogu 15

dwie identyczne kosmetyczki - można je było kupić w zestawie przy zakupie kremu z nowej serii Anew
 peeling do ciała z kwiatem frangipani (cokolwiek to jest) i trawą cytrynową
 kredka z serii super shock, odcień flash - piękna i trwała

 błyszczyki do ust - vita pink oraz nude tritious

 podwójny program liftingujący okolice oczu - również dwa bo dodawane były do zestawu z kremem anew
 kremy odżywczo-naprawcze  na noc z nowej serii Anew Clinical e-defence - skusiłam się od razu na dwa bo był większy upust, a do tego można było kupić w promocyjnej cenie zestaw z kosmetyczką, błyszczykiem i kremem do okolic oczu. Zobaczymy jak będą się sprawdzać.
Lecę oglądać nowy katalog. Miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. ja swoją kosmetyczkę z kremami i błyszczykiem oraz peeling odbieram jutro i już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyczka jest śliczna i też ją mam chociaż w katalogu wyglądała inaczej i również zdecydowałam się na krem na noc i na błyszczyk Vita Pink i widzę, że to był dobry wybór bo ten Nude Tritious niezbyt mi się podoba, chociaż pewnie i tego różowego rzadko będę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń