Strony

sobota, 5 października 2013

weekendowe zakupy cz.1, niekoniecznie kosmetyczna

Wybrałam się na weekend zniżek z powycinanymi kuponami z gazet, oczywiście nie wykorzystałam ani jednego - oprócz karty -20zł do H&M.
Wittchen, duża walizka na wyjazdy - ok.300zł

 Ikea, kolejna osłonka do doniczki z tej serii, tym razem kupiona z myślą o przechowywaniu pędzelków - ok.7zł
 H&M, gruby komin, 50zł
 tak mniej więcej prezentuje się na mnie:
 House, sukienka, 40zł


Kupiłam też trochę kosmetyków,ale o tym w następnym poście :)

3 komentarze:

  1. Super sukienka :)
    Tez muszę zaopatrzyć się w taki komin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kominami, bo nie mogę się nimi dokładnie opatulić, ale ten Twój wygląda na niesamowicie ciepły. Ja muszę zacząć polowanie na czapkę zimową ~~

    OdpowiedzUsuń