Strony

sobota, 7 czerwca 2014

tydzień w zdjęciach

Na początek promocja w Naturze, ja się nie skusiłam bo według mnie znacznie zawyżyli ceny przed promocją i w sumie wyszło na to samo gdybyśmy kupili odżywkę w innej drogerii. Za to wrócę jeszcze po dwunastym czerwca po pomadki - drugi produkt do ust będzie można kupić za 1 grosz.
 Piękna tęcza w Gdańsku

 tu już nad morzem i moje muszelkowe serducho
 pogoda zacna :)
 Odżywka i szampon GlissKur, za oba produkty zapłaciłam niecałe 17zł
 zapas ulubionego mydła w płynie
 sezon na truskawki uważam za rozpoczęty
 Małe zakupy z Sinsay


 nowa lampka nocna, Leroy Merlin
  świecznik z Pepco
a jutro leniuchowanie :) Miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię świeczki z Pepco :) Ostatnio odnalazłam Sinsay w swoim mieście i mam w planach go odwiedzić :) Po ile te bransoletki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawkowy shake... mniam! :)

    OdpowiedzUsuń