Strony

niedziela, 29 czerwca 2014

tydzień w zdjęciach

Małe zakupy z Super-Pharm, za odżywki i mydełko otrzymałam 50% zniżki i zapłaciłam ok.12z za wszystko

 W Biedronce przecenione są świece Aril, według mnie są jeszcze lepsze od tych z Ikei - za każdą zapłaciłam ok.3zł
 jak Biedronka, to i ulubione słodycze :)
 i sól do kąpieli, bardzo lubię morską
 kolejne świece
 a tu już rezultat wczorajszych porządków - 2 reklamówki nieużywanych kosmetyków: jedna do oddania, druga do wyrzucenia
Podsumowując pierwszy tydzień urlopu: jest beznadziejnie!!! Codziennie pada, a ja od prawie tygodnia męczę się z zapaleniem krtani, w końcu skończyło się na antybiotyku. Przyszły tydzień też nie zapowiada się lepiej, mam nadzieję, że Wam pogoda i zdrowie będą dopisywały bardziej niż mi. Miłej niedzieli :)

1 komentarz: