Strony

piątek, 13 czerwca 2014

zakupy - H&M, Natura, Rossmann

W Rossmanie skusiłam się na trzeci już flakonik wody Beyonce Heat - piękny, otulający zapach i według mnie bardzo trwały. Obecnie jest przeceniony i można go kupić za ok.19zł
 sandały z H&M - 49,90zł
 kolczyki z wyprzedaży - 2zł (przecenione z 19,90zł)
 Farba do włosów Garnier olia, jestem jej bardzo ciekawa. Poszłam do kasy z jednym opakowaniem, pani namówiła mnie na jeszcze jedno bo przy zakupie drugiej farby jest ona tańsza o 50%.
 nawilżające kapsułki Rival de loop z Rossmana, ok. 4zł

 puder brązujący Essence z nowej limitowanej serii - ok. 13zł, dla mnie chyba będzie zbyt jasny.

 Marion, płyn prostujący do włosów - ok.5zł
 Pomadki Kobo - pierwsze i na pewno nie ostatnie. Już się z nimi polubiłam. Koszt jednej 15,99zł, drugą udało mi się kupić za 1 grosz (szczegóły na dole tej notki)


 kredka do oczu Kobo, ok. 7zł
 i promocja w Naturze, na którą się skusiłam:

1 komentarz: