sobota, 26 maja 2012

zdobycze ostatnich kilku dni

1. H&M
t-shirt za 24,90zł i top za 19,90zł 

2. Biedronka  - peeling do stóp, o którym pisałam ostatnio. Cena: 2,49zł

3.Lidl, 3 żele pod prysznic Cien - pierwszy raz je kupiłam i jestem bardzo ciekawa
ceny: 2,99zł niebieski i pomarańczowy, 3,50 środkowy
 zmywacz do paznokci, jestem z niego bardzo zadowolona i wkrótce dodam recenzję. Plus za dozownik, dzięki któremu nie musimy odkręcać produktu, tylko przyłożyć do niego wacik. Cena - ok.5zł

4. Super-Pharm
Udało mi się kupić vita-miner w promocyjnej cenie 9,99zł, do tego gratis otrzymałam opakowanie asequrelli
 zestaw pojemników na kosmetyki - 8,99zł



5. W kiosku dopadłam Urodę z mleczkiem od Bielendy 
cena: 5,50zł

6. Ikea
- misiaki jako dodatek do prezentów na dzień dziecka
 - bidon
 - zestaw pojemników

7. FLO
wiele produktów możemy dostać w promocyjnej cenie, ja kupiłam 2 długopisy, grzebień, miśka i torebkę. Za wszystko zapłaciłam niecałe 9zł :)




4 komentarze:

  1. ten zmywacz w Lidlu wiele razy widziałam, muszę go kupić ma fajny wygody dozownik, ciekawe czy nie przesusza skórek

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przesusza :) poza tym gdy się skończy,to można przelać do niego inny zmywacz. ja kupiłam dla samej buteleczki,ale zmywacz okazał się spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam sobie też tą gazetę ;)
    Bardzo fajne zakupy :) muszę kupić ten zmywacz,ma bardzo fajne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń