Strony

wtorek, 13 listopada 2012

Liebster blog - wyróżnienie

Paulina, właścicielka bloga http://kosmetyczne-widzimisie.blogspot.com wyróżniła mnie w kategorii Liebster blog :) Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
 Moje pytania:
1. Skąd taka nazwa bloga?
Chciałam czegoś związanego z zakupami i wszystkie polskie nazwy, jakie przychodziły mi do głowy, były zajęte więc wyszedł taki oto zbitek :)
2. Usta nude czy czerwień?
czerwień
3. Cienie do powiek, które polecasz?
paletki Sleek
4. Mocno podkreślone oczy czy usta?
to zależy, ale trzeba pamiętać o umiarze więc jeśli mocno podkreślam oczy,to zostawiam jasne usta i odwrotnie
5. Twoje włosy - proste czy kręcone?
proste u nasady, kręcone na końcach 
6. Podaj jeden produkt kosmetyczny, o którym marzysz/który bardzo chcesz mieć?
 podkład double wear od Estee Lauder
7. Szkoła czy praca?
to i to :) 
8. Kosmetyki drogeryjne czy robione własnoręcznie?
nie próbowałam jeszcze robić ich sama, więc drogeryjne
9. Ulubiony kosmetyk kolorowy?
pomadka do ust
10. Paznokcie - jeden kolor czy wariacje?
jeden kolor
11. Trik kosmetyczny, który polecasz?
odbijanie pomalowanych ust na chusteczce i malowanie ich ponownie - pomadka trzyma się cały dzień

Nie będę nikogo nominować, już chyba większość zainteresowanych wzięła udział, ale jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na pytania mi zadane, to zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Ja również wybieram czerwień na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za odpowiedzi :) też uwielbiam paletki sleeka :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń