Strony

piątek, 30 listopada 2012

listopadowe denko

Kolejny miesiąc za nami więc dziś przedstawiam finał mojego projektu denko :)

BeBeauty, peeling do ciała, winogrono
produkt całkiem fajny, ale o wiele bardziej odpowiadała mi wersja z borówką. Nie do końca podobał mi się ten winogronowy zapach

Rimmel i Lovely, lakiery do paznokci  - z obu byłam zadowolona

Lirene, żel antycelluitowy pod prysznic - kupiłam ze względu na zapach, oczywiście z likwidacją celluitu ma niewiele wspólnego ;)
różana kostka do kąpieli 

Isana, zmywacz do paznokci - mój ulubiony :)
kilka próbek 

Isana, słynna odżywka do włosów - według mnie przereklamowana i na pewno nie będę płakać z powodu jej wycofania ;) 

Yves Rocher, tusz do rzęs
Delia, lakier do paznokci
próbka kremu

Oriflame, woda toaletowa - oddałam mamie bo znudził mi się jej zapach 

 clean&clear, żel do mycia twarzy

Avon, antycelluitowy balsam do ciała - działanie niestety zerowe, o wiele bardziej polecam produkty tego typu od Eveline
Clean&clear, żel do twarzy

kolejna próbka i odżywka do paznokci z Avonu (straszny bubel)

Dermika, maseczka ,,oczarowanie'' 

chusteczki nawilżane i czepek kąpielowy :) 

Isana, żel pod prysznic i kolejny lakier, tym razem z Avonu 

to by było na tyle :) do usłyszenia w grudniu!

8 komentarzy:

  1. no nie, jak widze Twoje denko, to po raz kolejny bierze mnie zazdrosc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zmywacz z Isany to również mój ulubieniec :-)
    jestem pod wrażeniem że udało ci się zuzyc lakiery i to kilka - zdradź sekret jak to się robi?? bo u mnie tylko przybywa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam porządki w lakierach i po prostu kilka z nich już nie nadawało się do użytku więc się ich pozbyłam :-)

      Usuń
  3. też miałam ten żel/krem z avonu na cellulit - faktycznie za wiele to on nie robi...odrobinę chyba tylko napina skórę, ale to efekt chwilowy

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo tego się pozbierało peeling do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość spore zużycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w grudniu powinno być jeszcze większe bo kilka produktów już teraz mam na wykończeniu :D

      Usuń