Sama już zamówiłam więc przekazuję wieści dalej:
- promocja -50% działa na wszystko,nawet na rzeczy przecenione tak więc niektóre kosmetyki wyszły baaaaardzo korzystnie
- promocja działa przy zakupach powyżej 129zł (kwota przed zrabatowaniem) musimy więc wydać minimum 64,50zł
- przesyłka pocztą lub kurierem gratis
- prezenty od firmy jak zawsze gratis - do wyboru
Gdyby któraś chciała uzupełnić kosmetyczne braki, podaję kod oferty: 4CC18R5C
dobrze, że ja nie porywam się na zakupy w sklepie internetowym :)
OdpowiedzUsuńZastanawiam się nad zamówieniem,ale sprawdzałam i ten kod mi nie działa ;(
OdpowiedzUsuńu mnie działał normalnie, ale 50% odjęło mi dopiero jak w koszyku nazbierała się kwota min.129zł
UsuńOj masz racie dziękuję ;)
UsuńNo nie u mnie nie działa ;( Może to tylko jednorazowy kod ;(
Usuńdostałam też na drugiego maila kolejny kod więc wypróbuj ten bo go nie używałam: 4CKW892C
UsuńTak ten działa widocznie są jednorazowe te kody
Usuńja nie ulegnę, nie przepadam za ich kosmetykami
OdpowiedzUsuńOooooo, dobrze wiedzieć. :)
OdpowiedzUsuńciekawa oferta, ale dopiero co zrobiłam tam zakupy ;)
OdpowiedzUsuńLecę do yves rocher O.O
OdpowiedzUsuńJa uległam pokusie;) to moje pierwsze zamówienie i ciekawa jestem jak długo trzeba czekać na przesyłkę. Wzięłam opcję kuriera za pobraniem i póki co zero odzewu;/ czy to normalne?
OdpowiedzUsuńczuję, że trochę poczekamy bo chyba dużo zamówień teraz mają. Ja zamawiałam w piątek, dostałam potwierdzenie na maila, ale w historii zamówień na stronie jeszcze nie odnotowali mojego zamówienia. Też mnie to niepokoi, ale w mailu napisali, że średnio trwa to 3-7 dni roboczych więc spokojnie czekam. Zamawiałam u nich już wiele razy, ale powiem szczerze, że tak długo do tej pory to jeszcze nie trwało, a ja już się nie mogę doczekać :)
UsuńJa nawet nie mam takiej opcji jak historia zamówień?! już się nawet zastanawiam, czy to zamówienie w ogóle zostało zarejestrowane. A Ty już dostałaś jakąś informację na maila?
UsuńWidzę, że to będzie najbardziej wyczekiwana przesyłka! :D
u mnie coś się ruszyło i od wczoraj moje zamówienie wskoczyło i jest ,,w toku'' także się nie martw:) jeśli zamawiasz u nich pierwszy raz,to nie masz jeszcze historii zamówień - moja koleżanka ma to samo. Sprawdzaj strefę klienta, powinno się niedługo coś pojawić. Jeszcze nigdy to tak długo nie trwało. A na maila dostałam tylko potwierdzenie zamówienia tego dnia, którego zamawiałam.
Usuń