Strony

sobota, 29 marca 2014

weekendowy post zakupowy cz.1

Wybrałam się do sklepu po trampki, ale jak to w życiu bywa, kupiłam też kilka innych rzeczy więc dziś pokażę Wam te niekosmetyczne (jutro będą kosmetyki i projekt denko).
buty z małego miejscowego sklepu, 60zł - zamek można zapiąć, ale te diamenciki całkiem mi się podobają :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze i założę je dopiero jesienią

 H&M, trampki, czyli cel zakupów został osiągnięty, 40zł
 H&M, baleriny, 40zł
 House, sweterek, przeceniony na 50zł

podobny do bluzki, którą ostatnio Wam pokazywałam:
Wybrałam się do Ikei po nowe lustro, jak zwykle wybrałam ten sam model, to już trzecie, ale coś nie mam do nich szczęścia i zawsze jakieś trafi na podłodze - 30zł
 świeczki, 10zł

podstawka pod świecę, 6zł
świeca, 3zł
 podkładka na stół, ok.4zł
To by było na tyle z rzeczy niekosmetycznych. Ceny, szczególnie te z Ikei, podaję w przybliżeniu. Życzę Wam miłego i słonecznego weekendu :)

1 komentarz: