Strony

sobota, 1 marca 2014

haul zakupowy

Biedronka

 ostatnio mam fazę na herbaty ziołowe
 zaparzacz - ok.7zł
Pepco
doniczka, do której włożyłam część moich pędzli do makijażu - ok.5zł
 3 pary skarpetek - ok.7zł
 zapas rajtek :)
H&M
 jeansy z prostą nogawką - 49,90zł
spódnica, niestety zmiętolona po wyjęciu z reklamówki -49,90zł
Rossmann
 jutro farbowanie, tej jeszcze nie miałam :)
kolejne bibułki matujące
 lakier Isana, tani więc chętnie wypróbuję
 Wibo, lakier do paznokci - 3zł
 kolejna zdrowa herbatka do kolekcji
Carrefour
2 płyny w cenie jednego - ok.16zł 
 i na koniec - gazetki

3 komentarze:

  1. nie polubiłam tych wiśniowo czekoladowych podgrzewaczy ;( śmierdzą a nie pachną niestety :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgadzam, nie za fajnie pachną ;)

      Usuń
    2. Lakier Isany kupiłam ale czerwony i piankę i płyn modelujący - testuje ;)

      Usuń