Strony

poniedziałek, 14 września 2015

zakupy i nie tylko :)

Na początek kilka nowości:
Ziaja, CC wyciszający krem na podrażnioną wrażliwą skórę - dostałam go i choć nie mam skóry z rozszerzonymi naczynkami,to z chęcią wypróbuję bo szukałam ostatnio czegoś z witaminą C
 pędzel do powiek elite, mam już z tej serii dwa inne pędzle i jestem z nich bardzo zadowolona. Mimo upływu czas nic się z nimi nie dzieje. W promocji w Rossmannie za niecałe 8zł
 gąbeczki do twarzy calypso, przydadzą mi się np. do zmywania maseczek - 4zł, Rossmann (promocja)
 maseczka Soraya, 2zł (Rossmann)
Dziś z Biedronki przytachałam komodę na kółeczkach firmy curver. Stoi koło mojej toaletki i w końcu mam wszystko w jednym miejscu - Biedronka, 80zł

 W Biedronce kupiłam też blender Hoffen z fajnym bidonem, który możemy odkręcić po użyciu i zabrać nasz koktajl ze sobą. Blender przeceniony był z 60 na 40zł. Póki co użyłam go na próbę i niestety małych kawałków jabłuszka mi nie posiekał. Wykorzystam go do robienia soków z ugotowanych warzyw albo mniej twardych owoców.
 moja ulubiona pizza tropikalna :)
 nowość w Biedronce - mokate karmelowe
 mamusiowe gazetki
 i dodatki do nich: peeling dla mnie, książeczka dla synka

 Ciągle czytam powieści C. Lackberg, na szczęście moja biblioteka ma chyba wszystkie. ,,Kamieniarza'' przeczytałam w 2 wieczory, a ma prawie 600 stron. Teraz zabieram się za ,,Księżniczkę z lodu'', od której w zasadzie powinnam zacząć bo otwiera sagę.


 na koniec dwa filmy, które ostatnio obejrzałam (nie polecam żadnego z nich)

Miłego poniedziałku :)

9 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy były bardzo udane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Komoda na kółeczkach świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się muszę zabrać za Lackberg :) Ten kremik na początku też mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy, organizer by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pizza tropikalna to moja ulubiona ;) Daj znać jak się sprawdza krem CC z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawe te gabeczki ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta komoda na kółeczkach jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Syrenka" z tego co pamiętam to też któraś z dalszych części :) ja jestem na etapie "Niemieckiego bękarta"

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta komoda, szkoda że moja biedrona tak słabo zaopatrzona...

    OdpowiedzUsuń