Strony

wtorek, 8 grudnia 2015

kilka nowości i prezentów

Wczoraj dotarł do mnie jeszcze jeden Mikołaj i dostałam wielki świąteczny kubek, w sam raz na gorącą herbatkę oraz zestaw kosmetyków z Kobo.

 w zestawie znajduje się tusz glam lashes w kolorze czarnym
 pomadka i błyszczyk 2w1 w odcieniu natural, użyłam jej dziś i ślicznie wygląda na ustach
 i lakier do paznokci Toronto, w odcieniu zbliżonym do pomadki
 Zakupów kosmetycznych zrobiłam niewiele, kończą mi się waciki i moje ulubione kokosowe mydełko z Dove więc uzupełniłam braki

 w Kauflandzie trwa wyprzedaż kosmetyków do opalania, mają długie daty ważności więc skusiłam się na przyspieszacz z SPF 6, zapłaciłam za niego ok.3zł
 Mam również możliwość przetestowania za 1 grosz podkładu Astor skin match protect. Jest to produkt nawilżający, z SPF 18. Przyda się, szczególnie teraz zimą.
 W H&M kupiłam zwykłe czarne legginsy - najwygodniejsze kiedy brzuszek jest duży i większość spodni już nie pasuje. Kosztowały 40zł, ze zniżką zapłaciłam 32zł.
 w Biedronce trwa fajna promocja na produkty air wick. Za dwa wkłady do odświeżacza zapłaciłam tylko 15zł. Wcześniej zdarzało mi się za tę kwotę kupić tylko jeden. Pierwszy raz wybrałam zapach liliowy i jest piękny
 Do poczytania nowy Skarb i mamusiowe gazetki, a w jednej z nich dodatkiem był nawilżający balsam do ciała z Bielendy

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Mam ten podkład z Astora i bardzo go polubiłam, ma lekką konsystencję, wyrównuje koloryt cery i daje bardzo naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O faktycznie fajna ta promocja na wkłady Air Wick :) Muszę się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubek jest idealny na zimową latte z bitą śmietaną:)

    OdpowiedzUsuń