Strony

czwartek, 14 kwietnia 2016

małe zakupy i ciekawe dodatki do gazet

W końcu znalazłam chwilę żeby nadrobić blogowe zaległości :)
Na początek ostatnie zakupy, głównie uzupełniałam kosmetyczne braki:
zmywacz Isana
 krem Kolastyna kupiłam w Rossmannie w CND za jakieś 4zł
 dezodorant Nivea
 Biedronkowy płyn do higieny intymnej
 kilka maseczek kupionych w promocji w Rossmannie
 nawilżane chusteczki
 słówka do nauki angielskiego - to najlepiej wydane 8zł w moim życiu :) Sporo słówek nie znałam, inne z chęcią powtórzę. Kupione w Biedronce
 trampki z Pepco, 15zł
 Kupiłam też dwie gazety, obie ze względu na dodatki. W Party znajdziemy próbkę podkładu Vichy i maseczkę Bielenda - 6,99zł
 w Cosmopolitan aż dwa kosmetyki od Perfecty - 6,99zł. Do wyboru były różne zestawy, chciałam wziąć jeszcze jeden, ale akurat mój Synek postanowił dać popis płaczu w Empiku i zmuszona byłam się szybko ewakuować. A szkoda, bo w przeliczeniu wychodzi jakieś 3,50zł za kosmetyk (nie licząc gazety).
 Miałam nie kupować książek, ale skusiłam się na ,,Księcia mgły''. Stos książek do przeczytania rośnie coraz bardziej, a póki co czasu brak.
Zamówiłam też nowy Joybox więc następny post pojawi się pewnie jak dostanę paczkę :)

6 komentarzy:

  1. Chusteczki babydream sama często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też skusiłam się na obie gazety ze względu na dodatki :) fajne te słówka z Biedronki, ja u siebie takich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że w Polsce zaczynają dodawać do czasopism coraz ciekawsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmywacza z Isany używam często, a gazetki bardzo mnie zaciekawiły, muszę poszukać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Cosmopolitan z dodatkami sama bym się zdecydowała, ale nigdzie nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak sprawdzi się ta maseczka z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń