Strony

czwartek, 6 września 2012

chomikowania ciąg dalszy - produkty do włosów

 Szampony
1. Yves Rocher, szampon przywracający objętość włosom farbowanym
2. Yves Rocher, szampon przeciw wypadaniu włosów
3. Yves Rocher, szampon ekologiczny

4 i 5. Nivea, szampony prostujące włosy 

6. Babydream

7. Timotei, wymarzona objętość

8. Avon, szampon z maliną i hibiskusem 

9. L'Oreal, szampon wzmacniający
10. L'Oreal, szampon przeciwłupieżowy 


Odżywki do włosów:
1. Schwarzkopf, Schauma, odbudowa i pielęgnacja
2.  Schwarzkopf, Schauma, balsam odbudowujący

3. Avon, odżywka dodająca objętości
4. Avon, odżywka z maliną i hibiskusem 

5. Isana,  odżywka z olejkiem Babassu

6. Avon, odżywka bez spłukiwania 

Maseczki do włosów
1. Avon, śródziemnomorska odżywcza maseczka z oliwką
2. Avon, maseczka z masłem shea
3. Avon, żelowa maseczka ,,greckie morza'' 

4. Avon,  jogurtowa maseczka mandarynka i kiwi

Pielęgnacja i stylizacja:
1. Yves Rocher, płukanka octowa z malin

2.  Schwarzkopf,taft, lakier do włosów

3. Joanna, mgła stylizująca do włosów
4. Avon, spray chroniący przed działaniem wysokich temperatur
5. Syoss, spray chroniący przed działaniem wysokich temperatur

6. L'biotica, biovax, dwufazowa odżywka bez spłukiwania

7. Avon, płyn nabłyszczający
8. Avon,  spray dodający blasku
9.  Schwarzkopf,got2b, spray nabłyszczający

 10. Avon, odżywka nawilżająca macadamia i aloes
11. Avon,  mgiełka do włosów

12.  Schwarzkopf,gliss kur, odżywka do włosów farbowanych
13. Avon, olejek wygładzający
14. Avon,  kuracja z olejkiem arganowym

15. Avon,  spray dodający objętości

16. Biosilk, żel do włosów
17. Biosilk,  jedwabie do włosów

18.  Schwarzkopf,gliss kur, odżywka przeciw wypadaniu
19. Jantar, odżywka przeciw wypadaniu włosów

20. nafta kosmetyczna z olejem rycynowym
21. olej rycynowy 

22. Avon,  kuracja dotleniająca do skóry głowy

23. Isana, suchy szampon do włosów 

24.  Schwarzkopf,got2b, puder dodający objętości

Mam nadzieję, że niczego nie przekręciłam i wszystko dobrze ponazywałam. Zauważyłam, że moje włosy najbardziej lubią produkty z Yves Rocher dlatego ograniczam kupowanie kosmetyków innych firm i skupiam się na używaniu szamponu ekologicznego i płukanki octowej z malin, a do tego 2-3 razy w tygodniu planuję nakładać maseczkę na włosy - tu sprawdzają się te z Avonu. Biovaxy pod żadną postacią mi nie służą, nie sprawdzają się również pudry dodające objętości i innego tego typu rzeczy. Włosy myję codziennie więc szampon, którego używam musi być delikatny, jednocześnie chciałabym wzmocnić włosy i zapobiec ich wypadaniu - używam w tym celu odżywki Jantar i łykam suplementy diety. Polubiłam kurację arganową z Avonu i odżywki Schauma, które są tanie, a dobrze nawilżają włosy i chronią przed puszeniem się. To by było na tyle jeśli chodzi o pielęgnację moich włosów. Mam nadzieję, że wszystko będzie szło w dobrym kierunku i niedługo będę mogła cieszyć się piękną i mocną czuprynką :)

5 komentarzy:

  1. O Boziu, jaka ilość tych kosmetyków! :)))
    Niezłym "chomikiem" jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spray dodający objętości z Avonu :) Wykańczam już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że dwa otwarte szampony to jest dużo; sporo tego tu zgromadziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawuje się ta dwufazowa odżywka z Biovax? U mnie niestety te produkty z Nivea prostujące włosy nie sprawdzily sie:( poza slicznym zapachem nie zrobiły nic.
    Obserwuje i Zapraszam do mnie w wolnej chwili nuna2225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń