Strony

wtorek, 4 września 2012

Fuss Wohl, dezodorant do stóp

Pierwszy zdenkowany we wrześniu produkt - szkoda, że bubel :(
- okropnie dusi, ma nieprzyjemny zapach
- mało wydajny
- nie zauważyłam żadnego pozytywnego działania na moje stopy
- jedyny plus to niska cena, ale i tak uważam, że to pieniądze wyrzucone w błoto

O wiele lepiej sprawdzał się u mnie dezodorant np. od Oriflame.

Moja ocena:1/5

a teraz małe ogłoszenie - czy jest ktoś chętny na zakup maseczki od Yves Rocher?




http://www.yves-rocher.com.pl/twarz/kuracja/cure_solutions/maseczka_przywracajaca_swiezosc_i_blask

cena regularna to 75zł, obecnie jest w promocji za 52zł. Ja stwierdziłam, że zrobiłam zbyt duży zapas i zaczynam się obawiać, że nie zużyję wszystkich swoich maseczek w terminie więc chętnie sprzedam jedną. Co do ceny możemy się dogadać, oczywiście wyjdzie o wiele taniej niż w sklepie ;) Gdyby ktoś był zainteresowany proszę o informację na maila: tygrysek182@op.pl

5 komentarzy:

  1. Fajny dezodorant do stóp ma Farmona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, ja mam wersję dla kobiet, pachnie różami :)

      Usuń
  2. ja bym się skusiła na maseczkę,ale brak funduszów ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy dezodorantu do stóp. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam i na razie nie czuję potrzeby tego stanu rzeczy zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń