Strony

poniedziałek, 10 września 2012

nowe pierścionki i coś do poczytania

Wraz z zaproszeniem na Boże Narodzenie do Wielkiej Brytanii, otrzymałam zestaw pierścionków Dorothy Perkins:

W związku z planowanym wyjazdem planuję trochę zaoszczędzić i nie będę wchodzić do drogerii (no,chyba że za wielką potrzebą).
Gdyby któraś z Was szukała fajnego czytadła polecam sagę Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk ,,Cukiernia pod Amorem''. Książki są dość obszerne, ale czyta się je szybko i przyjemnie. Cudowna lektura, nie tylko na jesień :)

3 komentarze:

  1. ostatnio oprócz modowych i kosmetycznych blogów przeglądam też te poświęcone książkom na wielu z nich czytałam o tej sadze:) i chyba sama w końcu ją przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te ksiażki na swojej liście "chcę przeczytać" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no fajny pierscionek ja mam od niej sukienke na weczor i cudna jest

    OdpowiedzUsuń