Strony

wtorek, 3 kwietnia 2012

bazy pod podkład - Sephora i L'Oreal

Na początek muszę napisać,że według mnie bazy te nie różnią się zbytnio od siebie i z obu niestety nie jestem zadowolona :(
Zacznę od bazy kupionej niedawno w Sephorze
cena regularna - 55zł
pojemność - 15ml

- baza w formie bezbarwnego żelu
- plus za wygodne opakowanie z pompką
- baza bardzo dobrze wygładza,pozostawia cerę miękką
- największe zastrzeżenie mam do tego, że w ogóle nie matuje, a na tym zależało mi najbardziej
- dość wygórowana cena
- bezzapachowa
- od razu po nałożeniu możemy rozprowadzić na niej podkład, dobrze się trzyma
- nie zauważyłam żeby po jej użyciu makijaż trzymał się jakoś specjalnie długo...
Na pewno do niej nie wrócę

Baza L'Oreal Studio Secrets


pojemność -  20ml
cena - ok.45zł
- konsystencja i działanie identyczne jak w przypadku bazy z Sephory - również wygładza, ale nie matuje
- wygodne opakowanie z pompką, niestety napis zszedł mi już na początku używania
Również nie kupię ponownie 

Znacie może jakieś bazy, które skutecznie matują twarz? Nie chcę po raz kolejny się rozczarować :(

3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś próbkę tej bazy z Sephory, ale nie byłam z niej zadowolona. Ostatnio kupiłam bazę z KOBO i ją testuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bazę z Sorayi i cuż, też nie matuje więc możesz spokojnie ją pominąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie używam bazy pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń