Strony

niedziela, 15 kwietnia 2012

Palette Mousse Color

Niedawno farbowałam włosy farbą palette mousse color w piance i stąd krótka recenzja.
cena - 15-17zł
,,Odkryj Palette Mousse Color - nową, łatwą w użyciu piankę koloryzującą, która nadaje intensywny i pełen cudownego blasku kolor! Po wymieszaniu poprzez potrząsanie, przemienia się w piankę o owocowym zapachu, którą łatwo nałożysz, tak jak szampon. Ciesz się intensywnym i długotrwałym kolorem oraz doskonałym pokryciem siwych włosów. Koloryzacja nigdy nie była łatwiejsza.''


 mój odcień: 300, bardzo ciemny brąz

- plus za pomysł z farbą w formie pianki - łatwo nałożyć ją samemu
- minus za pojemniczek do mieszania, z którego część farby mi się wylała
- mimo tego że długo mieszałam farbę, farba nie do końca się wymieszała i powstały grudki
- niestety kolor raczej nie będzie trwały, dość szybko się wypłukuje
- nie podrażnia
- włosy są po niej błyszczące, ale niestety wysuszone
- wypadają mi niej włosy
Moja ocena: 2/5

5 komentarzy:

  1. Nie próbowałam i nie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra, początkująca fryzjerka, mówi że farby z pallette to najgorsze co może być.

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałoby mi się zafarbować odrosty.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi osobiście bardzo odpowiada ta farba, nie śmierdzi i mi się zawsze bardzo ładnie miesza.

    OdpowiedzUsuń