Strony

wtorek, 10 lipca 2012

H&M, maseczka oczyszczająca pory

kupiona ostatnio w promocji za 2 zł

,,Oczyszczająca pory maseczka do twarzy "malinowy koktail`. Malina, mango, morela, brzoskwinia i granat odblokowują pory, pozostawiając Twoją skórę świeżą i gładką.
Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Bentonite, Magnesium aluminium silicate, Polysorbate 20, Parfum, Sodium chloride, Glucose, Cl 14700, Xanthan Gum, Mangifera inoica seed butter, Tocopheryl Acelate, Allantoin, Prunus armeniaca kernel oil, Aloe barbadensis leaf juice, Prunus persica karnel oil, Citric Acid, Punica Granatum seed oil, Glucose Oxidase, Rubus idaeus fruit extract, Potassium iodide, Sodium thiocyanate, Lactoperoxidase
Cena: 4,90zł / 15g''



- niska cena
- bardzo wydajna - jedno opakowanie starczyło na 2 razy i jeszcze trochę zostało (a nakładałam grube warstwy)
- matuje
- pozostawia skórę gładką i miękką w dotyku
- rzeczywiście oczyszcza
- gęsta konsystencja
- łatwo się zmywa
- zapach niby malinowy, ale mi jakoś nie podchodzi

Teraz kolej na sugar scrub :)

5 komentarzy:

  1. Kurczę miałam za nimi popatrzeć ostatnio w h&M i zapomniałam ;/ a Szkoda, bo chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę w sobotę na zakupach to się chyba skuszę, jak będzie oczywiście :) ma dosyć fajny skład jak na gotowe maseczki, nie ma parabenów co jest dla mnie dużym plusem przy doborze kosmetyków do buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :) Będę musiała na nią kiedyś zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie maseczki ;D
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń