Strony

środa, 4 lipca 2012

stylizacja włosów z Syoss

niezmiennie od roku używam:


Syoss, spray stylizujący, chroniący przed ciepłem - używam go codziennie aby chronić włosy przed temperaturą prostownicy. Plus za wygodne opakowanie. Na tym chyba plusy się kończą bo nie zauważyłam aby jakoś specjalnie dobrze wpływał na moje włosy, chociaż krzywdy też im raczej nie robi. Potrafi skleić włosy, ma dość nieprzyjemny zapach, ale za to jest bardzo wydajny i  nie mogę narzekać na zniszczone włosy więc może spełnia swoje zadanie? Nie kupię ponownie. 
,,Wysoce skuteczne formuły stworzone przy udziale i stosowane przez fryzjerów. Spray stylizujący Heat Protect dla idealnie prostych włosów. Chroni włosy przed wysoką temperaturą oraz sprawia, że stają się proste, gładkie i pełne blasku. Zawiera składniki chroniące przed wysoką temperaturą do 200 st. Celsjusza. Zapewnia doskonałą kontrolę gładkości włosów. Wygładza włosy i redukuje puszenie się kręcących się włosów.
Cena: 15,50zł / 250ml''




Drugi produkt to lakier do włosów zwiększający ich objętość
,,Maksymalna objętość i wyjątkowo długotrwałe utrwalenie. Dodaje włosom objętości i siły od nasady bez obciążania włosów. Nie skleja włosów. Łatwo się wyczesuje.
Skład: Dimethyl Ether, Alcohol Denat. , Aqua, Octylacrylamide/Acrylates/Butylaminoethyl Methacrylate Copolymer, Aminomethyl Propanol, Parfum, Benzyl Alcohol
Cena: ok. 14zł / 300ml''
Zapłaciłam za niego 12zł w Super-Pharmie.



- na prawdę zwiększa objętość - może nie na długo, ale przez kilka godzin można cieszyć się gęstą czupryną
- utrwala fryzurę
- nie skleja włosów
- wydajny
- nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ich
- zapach nie jest tak drażniący jak przy innych lakierach

Wiem, że wiele z Was narzeka na tę markę - ja mam mieszane uczucia, chociaż lakier pewnie jeszcze kupię ponownie. Będę ostrożniejsza w kupowaniu ich produktów. Co polecacie do stylizacji włosów?

3 komentarze:

  1. Ja ostatnio kupiłam szampon do włosów normalnych po zniszczone z Syossa i jak na razie nie narzekam, całkiem fajnie się pieni, dobrze myje a włosy są po nim miękkie i się nie puszą(co u mnie jest częste).

    OdpowiedzUsuń
  2. też słyszłąm że kiepska marka a zastananawiałam się co do tego spreju bo mój z schwarkop się kończy i oleca ci go cena 25 zł mi na rok starczył

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam jeszcze kosmetyków tej marki, mimo dobrej dostępności. Nawet niczego wcześniej o nich nie czytałam. Póki co, mnie nie kusza wcale.

    OdpowiedzUsuń